Italiensktalande kundsupport till internationellt företag
Trivs du att arbeta med service, hjälpa kunder och leverantörer, och vill utmanas med spännande arbetsuppgifter i ett gott team på ett företag som förändrar människors liv? Nu söker vi för kunds räkning en medarbetare till ett kundsupportsteam inom medicinteknik i Göteborg som talar flytande italienska.
Arbetsuppgifter
Du kommer att arbeta med att ta emot och besvara inkommande email och samtal från kunder på italienska, engelska och svenska. I övrigt ingår arbetsuppgifter så som:
• Administration, orderläggning samt förfrågningar från kunder
• Hantera reklamationsärenden
• Supportera försäljningsteam och kunder omkring företagets erbjudanden och produkter
För att bäst passa in i rollen så ser vi att du har:
• Hög servicekänsla och förmåga att skapa goda relationer till kunder och medarbetare
• Du tycker om att arbeta i team med kollegor och hanterar ett stundtals högt arbetstempo
• Gärna tidigare erfarenhet av liknande roll inom kundservice medicin/teknik, men inget krav
• Meriterande är också eftergymnasial utbildning
Du erbjuds
Här erbjuds du en tillsvidare anställning på en dynamisk och flerspråkig arbetsplats i en grupp medarbetare med hög servicekänsla och god sammanhållning. Marknadsmässig lön, kollektivavtal och Benifys omfattande förmånsportal. Du erbjuds också ett generöst friskvårdsbidrag samt bidrag för utbildning. Kontoret finns i nya lokaler centralt i Göteborg. Arbetstiderna är dagtid och visst arbete kan ske röda dagar.
Din ansökan
Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Malin Hellner på malin.hellner@jurek.se. Vänligen notera att vi inte tar emot ansökningar via mejl.
Dela detta jobb